Merhaba,

İster sorular sorun ister yorum yapın! Ailemize Hemen Katılın!

Tekrar Hoşgeldiniz,

Lütfen hesabınıza giriş yapınız!

Parolanızı mı Unuttunuz,

Şifrenizi mi unuttunuz? Lütfen e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla bir bağlantı alacaksınız ve yeni bir şifre oluşturacaksınız.

Bir Soru Sor

Lütfen kullanıcı adınızı yazın.

Lütfen E-Postanızı yazın.

Lütfen sorunuza uygun bir başlık seçiniz, böylece kolayca cevaplanabilir.
Lütfen sorunun kolayca aranabilmesi için uygun bölümü seçiniz.

Lütfen uygun Anahtar Kelimeleri seçin Örn:soru, anket.

Açıklamayı ayrıntılı ve eksiksiz yazın.

Buradan video türünü seçin.

Video ID'nizi buraya yazın: https://www.youtube.com/watch?v=sdUUx5FdySs Örn: "sdUUx5FdySs".

Ülkemizin başkenti neresidir? ( Ankara )

Lütfen bu sorunun neden raporlanması gerektiğini düşündüğünüzü kısaca açıklayın.

Lütfen bu cevabın neden bildirilmesi gerektiğini düşündüğünüzü kısaca açıklayın.

Lütfen bu kullanıcının neden bildirilmesi gerektiğini düşündüğünüzü kısaca açıklayın.

Kullanıcı Yorumları ve Deneyimleri En sonuncu Sorular

  • 0
  • 0
Ebruu
Usta

Tansiyonum 11 6, normal mi bu?

En korktuğum şey tansiyon. Bazen ölçümlerimde 11 6 değerlerini görüyorum. Her zaman olmasa da özellikle aç karnına ölçtüğümde sabahları 11 e 6 oluyor tansiyonum. Bu normal mi sizce? Vücudumda herhangi bir aksaklık olmuyor ama ilerisi için sorun teşkil eder mi? Doktora gitmeme gerek var mı?

Bir cevap bırak

Bir cevap bırak

İlgili Sorular