Uzun süredir evde barfiks aleti almayı düşünüyordum ve profesyonel güzel bir barfiks aleti aldım. Öyle duvara monte olup sabitlenenlerden değil direkt demiriyle birlikte kendim monteleyebileceğim türden sağlam demir malzemelerden oluşan bir barfiks istasyonu satın aldım. Ara sıra denemelerde bulunuyorum ama asıl mesele kaç tane barfiks çekersem vücudumda değişiklikler olur ve en önemlisi de omuzlarım genişler?
Biraz daha dik durup omuzlarımın daha diri olmasını istiyorum. Sizler barfiks çekebiliyor musunuz? Kaç tane çekince iyi oluyor?
