Kia markası aracım daha önce hiç olmadı. Yakın zaman içinde bir tane sportage modelinden almak istiyorum. Bayağı iyi duruyor donanımı filan. Ama gördüğüm kadarıyla neden tutmuyor bu araba? Yani niçin diğerleri kadar gözde değil? Alsam pişman eder mi beni?
Kia sportage su an en tutulan arabaların başında geliyor. Bu algı eskidendi belkide. Şimdi yeni kasası harika.