Polis olmayı memur olmayı çok istiyorum. En büyük hedeflerimden birisi hatta küçüklüğümün rüyası diyebilirim. Bazılarımız da böyle işte. Polis olmayı belki herkes istemez ama benim bir durumum var o da antidepresan kullanıyorum. Şunu bilen kişilerden rica ediyorum ki bana antidepresan kullanmak polisliğe memurluğa engel bir şey var mı? İlacımı kullandığımda daha iyi hissediyorum. Bazı travmalar yüzünden belirli günlerde almak zorundayım.
Memur arkadaşlardan yorumlar istiyorum bu konuda. Eminim ki aranızda benim gibi olanlar vardır.
