Çok başka bir şey bu. Yüzümün sağ tarafına aniden iğneler batıyor. Doktora gittim bana tıptaki adı trigeminal nevralji hastalığından bahsetti. Bu hastalık yüzünden az daha gidip dişimi çektirecektim dedim herhalde dişimden yapıyor. Sonra biraz araştırınca bunun dişle alakası olmadığını anladım. Doktor istersen ilaç tedavisi yapalım dedi ama senin durum ameliyatlık cerrahi işlemlik dedi.
Ne yapacağımı bilemedim ama sanırım ameliyat kesin çözüm gibi olacak. Peki hastaların yorumlarını daha doğrusu ameliyat olanların yorumlarını duymak istiyorum. İyileşme sürecinde neler yaşadınız? Tam olarak iyileştiniz mi? Riskli midir? Bana neler yaşadığınızı yazarsanız sevinirim. Yoksa yüzümü duvara vurasım geliyor bazen.
