Konu içerisinde geçen eş benim yani koca benim. Eşim karım uzun zamandır bana iyi davranmıyor. Anlamadım sebebini. İlla ki bir şey yapmışımdır diyorum kendime ama konuşunca pek bir şey bulamıyoruz benden soğuması için.
Bir kadın eşine neden soğuk davranır? Kocası olarak elimden geleni yapıyorum. İyi bir işim var. Para mal mülk konusunda bir problemimiz yok. Yaklaşık 1 yıldır soğuk rüzgarlar hatta fırtınalar var evde. Hayatına başka biri mi geldi kafası karıştı hiç anlam veremiyorum.

Ya erkek yeterince ilgili değildir ya da kadının hayatında başkası vardir yeni macera arıyordur.