Acayip derecede boynumda ağrılarım var. Fıtık mı var ne var bilemedim en başta ama sonradan anladım ki doktor germe yapmamız lazım dedi. Hiç boyun germe ameliyatı olan kimseyi de görmedim. Nasıl bir iyileşmesi olur? Sonrası iyi olur mu hiç bilemedim. Eğer ameliyatı olanların yorumlarını burada görürsem çok güzel olur.
