Bu soruyu buraya yazmayı son zamanlarda çok düşündüm. Eski bir sevgilim vardı üniversitede. Güzel zamanlar geçirdik, belki aşağı yukarı 4 sene sevgili kaldık. Sonra benden ayrıldı. Tabi bu ayrılığın neden olduğuna dair sonradan gerçek ortaya çıktı, başkasını bulmuş hanımefendi. Her neyse sonrasında arkadaş kalalım dedi bana. Yaşanmışlıklar var, birbirimizin yüzüne bakalım dedi. Merhabamız olsun dedi. O zamanlar neden arkadaş kalmak ister diye bayağı düşündüm.
→Daha önce el ele tutuştuğum seni seviyorum dediğim biriyle arkadaş olmak veya kalmak nasıl olurdu ki? Hiç bana göre değildi. Bunu yapabilen varsa da helal olsun derim. Bir erkek olarak bir şeyler paylaştığım bir kızla sonrasında sıradan iki kişi gibi kalamam.←
Arkadaş kalmak isteyen sevgili nasıl olur bunu hiç yaşamamış biri olarak sizler eski sevgiliniz arkadaş kalalım dese ne tepki verirsiniz? Gerçekten arkadaş kalınır mı eski sevgiliyle? Yorumlarınızı cidden çok merak ediyorum.

Arkadaş kalınmaz bence. Kalmadım kalmam da. Eskidiyse bitmiştir zaten adı üstünde eski sevgili. Arkadaş filan kalmayın. Sizi B planı olarak görür. Demek ki sevmiyor zaten. Sevse arkadaş degil karısı olursunuz.