Bu konu eminim ki bir çok kişinin sorduğu ve kafa karıştırıcı bir sorudur. Çünkü evliliklerde en ufak bir kavga çıksa bile hemen iş ayrılığa anne baba evine gitmeye dönüyor. Tabi bu daha çok kadın için geçerli ülkemizde ama nadiren de olsa erkek için de geçerli oluyor. Dinimiz ne der bilmiyorum ancak bazen duygusal da yaklaşmanın yanı sıra mantıklı da olmak gerekiyor.
Peki sizce eş mi öncelikli yoksa anne baba mı önceliklidir? Sizin için önce hangisi gelir?