Allaha her zaman dua ederim. Bu zamana kadar hep dualarımı ettim kimisi kabul oldu kimisi zaman aldı veya olmadı. Ancak bugün yeni bir şey daha öğrendim. Evliyaların da içinde olduğu duaların daha etkili olduğu ve dileklerinde geçirmenin daha etkili olduğu hakkında bir şeyler öğrendim. Kimileri için belki bu tarz şeyler ilgi çekmeyebilir ama benim için önemli. Dua ederken bile en güzelini diliyorum ve tabi ki kabul olması istiyorum.
Evliyaların dilek duasını okusam daha güzel olur değil mi? Yorumlarınızı merak ediyorum dilekleriniz kabul oldu mu?
