Çok kısa bir süre sonra Kapadokya’ya gitmeyi düşünüyoruz. Ailecek gideceğiz. Malum kış ayındayız. Oralar soğuk olur bence. Kapadokya’da ne giyilirse daha mantıklı olur? İyi bir otelde konaklama yapacağız kısmetse. Çok fazla kazak götürmek istemiyorum zaten iki gün kalacağız. Nasıl giyinirsem iyi olur?

Şu an havalar soğuk o yüzden kesinlikle kalın giyinin. Orası Akdeniz veya egeye benzemez çarpar insanı. Yemekte giymelik bir seyler olsun tabi icerisi sıcak olur ama dışarısı için ayakkabınız bot olabilir mesela. Şapka ve şal almayı unutmayın ayrica.