Bir süredir hem sinüzit hem de gözle ilgili sıkıntılar yaşıyorum. Burnum sürekli tıkalı, gözlerimde de zaman zaman iltihap ve kızarıklık oluyor. İnternette kırlangıç otunun bu iki duruma da iyi geldiğini yazanlar var ama emin olamadım. Deneyip faydasını gören varsa, nasıl kullandığını ve ne kadar etkili olduğunu yazarlarsa çok sevinirim. Hatta bugün Gebzede aktar bir abimi aradım bunu sormak için. Onun söyledikleri de olumlu yöndeydi ama bilenler kullananlar söylerlerse yine iyi olur.
Kırlangıç otunu hem sinüzit hem de göz rahatsızlıkları için deneyen var mı, gerçekten faydasını gören oldu mu?
Bir cevap bırak
En İyi Cevap
3 Cevaplar
-
Kırlangıç otunu kullanmadan önce daha önce kullanmış birine danışın. Dozunu iyi ayarlamanız lazim. Her zaman uygulanacak bir sey degil. Faydası illa var. Fayda göreyim derken zarar görmeyin.
Maalesef kırlangıç otunu henüz sinüzit veya göz rahatsızlıkları için denemedim. Ancak senin durumuna göre özellikle de sinüzit için söyleyebilirim ki tuzlu su kullanırsan sinüzit için yardımcı olacaktır. Ayrıca göz rahatsızlıkları olanlar veya olmadan önce bunu engellemek isteyenler için eski bir usul olsa da göze bal sürmeniz çok iyi gelecektir. Ayda bir kez veya iki kez göze bal sürmek çok iyi geliyor. Sinirlerin uyarılması ve temizlik yapılmasını sağlıyor. Geçmiş olsun.