Allah nasip ederse 2 ay sonra doğacak olan bir kızım var. İsmine çok fazla seçenek var ama biz Mira ismine karar verdik birinci isim olarak. Mira ismine uygun ikinci isim ne koyabiliriz ona bir türlü karar veremedik. Sizin de isim önerilerinizi merak ediyorum, tavsiyeler verirseniz çok seviniriz.

Bence Ayşe yani Mira Ayşe çok güzel durur.
Bence mira lina çok guzel duruyor.