Uzun zamandır tırnak batması problemi yaşıyorum. Yaklaşık 10 senedir bu sorun var. Ameliyat olmaktan da korktuğum için pek fazla yanaşmadım tırnağın alınmasına ama artık dayanamayacağım. O kadar ağrı yapıyor ki yürürken bazen durup ayakkabımı çıkarmak zorunda kalıyorum. Tırnaklarımı keserken o bölgeye dokunamaz oldum. Ayak baş parmağım yüzünden içe basarak yürüme artık normal bir şey gibi oldu.
Ameliyat olanlar sonrasında rahatladı mı? Tamamen bu sorundan kurtuldu mu?
