Emekli oldum yakın zaman önce. Tabi daha çalışmak isteyen biriyim. Yeni bir işteyim ve başlayalı yaklaşık 8 ay oldu. 8 aydır hem emekliyim hem çalışıyorum. Soruma gelecek olursak; emekli olduktan sonra başka işyerinde çalışan kıdem tazminatı alabilir mi ...
