Opel grandland almayı düşünüyorum 1.5 dizel olanını. Hibrit istemiyorum. Sizce bu araba alınır mı sorun yaratır mı kullanırken, yorumlarınızı yazar mısınız kullananlar varsa?
İster sorular sorun ister yorum yapın! Ailemize Hemen Katılın!
Lütfen hesabınıza giriş yapınız!
Şifrenizi mi unuttunuz? Lütfen e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla bir bağlantı alacaksınız ve yeni bir şifre oluşturacaksınız.
Lütfen bu sorunun neden raporlanması gerektiğini düşündüğünüzü kısaca açıklayın.
Lütfen bu cevabın neden bildirilmesi gerektiğini düşündüğünüzü kısaca açıklayın.
Lütfen bu kullanıcının neden bildirilmesi gerektiğini düşündüğünüzü kısaca açıklayın.