Artık kocamdan boşanmak istiyorum ama gidecek bir yerim yok maalesef. Çünkü ben kaçarak evlendim. Ailem istemiyor beni. Şu an için çocuğum yok. Evleneli 2 sene oldu henüz ama öyle hareketleri var ki ben soğudum ondan. Eve geç gelmeler, benim hiç ilgilenememeler, eve gelince ne bir güler yüz ne bir saygı sevgi hiç bir şey yok. Hep aşağılıyor. Çalışmak istedim çalıştırmadı sonra biraz harcama yapınca ağzına geleni söyleyip küfürler ediyor. Kaçarak evlendiğime pişman oldum.
Siz olsanız ne yaparsınız dediğim gibi gidecek başka bir yerim yok. Kimseye sığınamam. Maddi gücüm zaten yok. Her şey onun elinde. Annemi bir kaç kez aradım ama o da pek yakın durmadı ses tonundan anladım bunu. Babamın evine gidemem bu saatten sonra. Bana akıl verin yoksa farklı şeyler yapcam.

Bu konu cok ciddi. Eşine güzelce derdini anlat. Gerekirse bir akşam yemeği hazırla güzel giyin. Aranız ne kadar kötü olursa olsun durumu değerlendirin. Beraber için. Sarhoş olun. Unutulmaz bir gece geçirin. Gitmek en kolayı.