3 gün içinde ikinci el bir volvo v60 alacağım kısmetse. 2020 model. Yalnız sormak istediğim şey bu arabanın şanzımanı nasıl iyi mi ve hangi şanzımanı kullanıyor volvo? Bakıyorum geartronic yazıyor bir yerde başka bir yerde powershift yazıyor ben anlamadım kaç tane şanzıman tipi kullanıyor bunlar. Her şeyi geçtim bilenler lütfen bu şanzıman tiplerinin ne derece arıza verip vermeyecekleri hakkında bilgi verirlerse mutlu olurum. 90 bin kmde aldım arabayı bu arada.

Volvo 8 ileri tam otomatik şanzıman kullanıyor. Peugeot da aynı hatta ama tam emin değilim. Volvo ile peugeot şanzımanları ayni diye biliyorum her arabada ayni olmasada.