Normalde diğer premium arabalardan yoluma devam ederdim ama bu sefer audi a6 bana çok ayrı bir seviye gibi geldi. Audi a6 2.0 tdi 177 hp mi hatırlayamıyorum tam ama 2.0 tdi olduğunu çok net biliyorum. Bu arabayı kullananlardan ayrıca özel yorumlar bekliyorum.
Dizel olması yakıt tüketimi konusunda bana bayağı bir iyi gelecek gibi. Düşük diye tahmin ediyorum yakıt tüketimini. Kullanıcıların yorumlarını ayrıca konfor ve yakıt tüketimi konusunda da merak ediyorum.
Bu arabayı alan zaten yakıtı düşünmez. Asıl mesele yol tutuşu ve konfor. Eğer audi a6 2.0 tdi hakkında bana yorumlarınızı düşüncelerinizi iletirseniz çok memnun olurum valla. Herhangi bir kronik sorunu var mıdır ayrıca bunun hakkında da konuşalım birlikte. Aracı tamamen ele alıp audi a6 kullananların tüm yorumlarını bir arada toplayalım.

Audi zaten iyi bir marka ama a6 gercekten amiral gemisi gibidir. Dizel olunca zaten yakıt az oluyor. A6 hem konforludur hem de yakıtı 5 litre civarindadır. Alınır hiç cekinmeyin.