Merhaba,

İster sorular sorun ister yorum yapın! Ailemize Hemen Katılın!

Tekrar Hoşgeldiniz,

Lütfen hesabınıza giriş yapınız!

Parolanızı mı Unuttunuz,

Şifrenizi mi unuttunuz? Lütfen e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla bir bağlantı alacaksınız ve yeni bir şifre oluşturacaksınız.

Bir Soru Sor

Lütfen kullanıcı adınızı yazın.

Lütfen E-Postanızı yazın.

Lütfen sorunuza uygun bir başlık seçiniz, böylece kolayca cevaplanabilir.
Lütfen sorunun kolayca aranabilmesi için uygun bölümü seçiniz.

Lütfen uygun Anahtar Kelimeleri seçin Örn:soru, anket.

Açıklamayı ayrıntılı ve eksiksiz yazın.

Buradan video türünü seçin.

Video ID'nizi buraya yazın: https://www.youtube.com/watch?v=sdUUx5FdySs Örn: "sdUUx5FdySs".

Ülkemizin başkenti neresidir? ( Ankara )

Lütfen bu sorunun neden raporlanması gerektiğini düşündüğünüzü kısaca açıklayın.

Lütfen bu cevabın neden bildirilmesi gerektiğini düşündüğünüzü kısaca açıklayın.

Lütfen bu kullanıcının neden bildirilmesi gerektiğini düşündüğünüzü kısaca açıklayın.

Kullanıcı Yorumları ve Deneyimleri En sonuncu Sorular

  • 0
  • 0
Beyefendi

Audi a6 2.0 tdi kullanıcılarının yorumlarına ihtiyacım var, yakıtı nasıl alınır mı?

Normalde diğer premium arabalardan yoluma devam ederdim ama bu sefer audi a6 bana çok ayrı bir seviye gibi geldi. Audi a6 2.0 tdi 177 hp mi hatırlayamıyorum tam ama 2.0 tdi olduğunu çok net biliyorum. Bu arabayı kullananlardan ayrıca özel yorumlar bekliyorum.

Dizel olması yakıt tüketimi konusunda bana bayağı bir iyi gelecek gibi. Düşük diye tahmin ediyorum yakıt tüketimini. Kullanıcıların yorumlarını ayrıca konfor ve yakıt tüketimi konusunda da merak ediyorum.

Bu arabayı alan zaten yakıtı düşünmez. Asıl mesele yol tutuşu ve konfor. Eğer audi a6 2.0 tdi hakkında bana yorumlarınızı düşüncelerinizi iletirseniz çok memnun olurum valla. Herhangi bir kronik sorunu var mıdır ayrıca bunun hakkında da konuşalım birlikte. Aracı tamamen ele alıp audi a6 kullananların tüm yorumlarını bir arada toplayalım.

Bir cevap bırak

Bir cevap bırak

1 Cevap

  1. Audi zaten iyi bir marka ama a6 gercekten amiral gemisi gibidir. Dizel olunca zaten yakıt az oluyor. A6 hem konforludur hem de yakıtı 5 litre civarindadır. Alınır hiç cekinmeyin.

İlgili Sorular